سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در هر یک از امّت من که نه دانشمند است و نه دانشجو، خیری نیست . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
نفس سرکش
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» اتفاقات اخیر را به شدت محکوم می کنم

بأسمه تعالی
با توجه به فرمایشات امشب مقام معظم رهبری راجع به موضع گیری روشن افراد در مقابل تحرکات اخیر عده ای آشوب طلب معاند خیانتکار که وابسته به هیچیک از طرفهای انتخابات انشاءالله نیستند برخود لازم و واجب می دانم این اعمال وحشیانه و به دور از انسانیت و از روی طمع این عده قلیل را با تمام وجود محکوم کرده و از تمامی عاملین این اغتشاشات و جنایات اعلام برائت و بیزاری می نمایم.
از صمیم قلب با خانواده های داغد ار احساس همدردی می کنم و بالاترین درجات الهی را از درگاه ایزد منان برای ایشان مسئلت می نمایم
بنده روسیاه خدا «عاصی»
و مکرو و مکرالله و الله خیرالماکرین
سنه 26 خرداد 1388 مطابق با 22 جمادی الثانی 1430 هجری قمری و 16 ژوئن میلادی





























































نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » سام سلامت ( سه شنبه 88/3/26 :: ساعت 11:44 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

اتفاقات اخیر را به شدت محکوم می کنم
*فلسفه نماز اول وقت*
کوتاه ولی عمیق
مقام و منزلت مادر
هر روز شاهدی برای روز حساب
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 2
>> بازدید دیروز: 4
>> مجموع بازدیدها: 32797
» درباره من

نفس سرکش
سام سلامت
نظرات خودم رو تو این وبلاگ در مورد موضوعات مورد علاقم مسائل روز و خلاصه همه چی میگم

» فهرست موضوعی یادداشت ها
اتفاقات اخیر . محکوم .
» آرشیو مطالب
سالگرد فتوای تاریخی امام(ره) در ...
سایت امام علی (ع)
عید غدیر
سالروز شهادت استاد مطهری
پیرامون نماز
شهدا

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان

» صفحات اختصاصی

» طراح قالب